niedziela, 28 września 2014

Słodziaste podkładki pod kubek


Większość rzeczy, które ostatnio robiłam była w stylu vintage dlatego, że zrobiłam zapas chusteczek w tym stylu :)

Drewniane podkładki pod kubki nie wymagały wiele pracy.
Pomalowałam je szarą farbą Flugger i kiedy wyschła pokryłam jedną warstwą rozwodnionego kleju Magic. Na mokry klej przyłożyłam wydarty z serwetki obrazek, po wierzchu potapowałam go gąbeczką do makijażu. Próbowałam wielu metod naklejania serwetek, ale najbardziej mi odpowiada metoda z rozwodnionym klejem Magic i tapowanie po wierzchu gąbeczką. Wówczas nie muszę się martwić, że po wyschnięciu pozostaną jakieś ogromniaste zmarszczki na serwetce.
Kiedy serwetka wyschła, zrobiłam zdobienia przy użyciu szablonów. Kolor farby - miętowy pomieszany z turkusowym i nutką pastelowej orchidei.
I jak zawsze na koniec - dwie warstwy lakieru Flugger półmat.


Jak Wam się podoba ?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz